Linda heeft last van zomerdepressie: ‘Het lijkt wel een kolossaal iets: dat iedereen de zomer geweldig vindt’
Bijna veertig graden zoals nu vindt niemand leuk. Maar er zijn ook mensen voor wie de lente en zomer altijd als een gruwel voelt. De Tilburgse Linda Koster heeft een zomerdepressie. „Alsof er al die tijd een deken over me heen ligt.”
Lees verder