Linda vindt het niet alleen nu veel te heet; ze wordt ook echt down in de lente en zomer

Bijna veertig graden zoals nu vindt niemand leuk. Maar er zijn ook mensen voor wie de lente en zomer altijd als een gruwel voelt. De Tilburgse Linda Koster heeft een zomerdepressie. „Alsof er al die tijd een deken over me heen ligt.”

Lees verder