Uit Beekse Bergen ontsnapte aap al 6 keer gezien, maar laat zich niet vangen

Het goede nieuws is: de ontsnapte kuifmangabeys ziet er kerngezond uit. Het slechte nieuws voor het Hilvarenbeekse Safaripark Beekse Bergen: het dier gaat er steeds weer vandoor als hij zijn verzorgers ziet. Hij is dit weekend zo’n vijf of zes keer gezien. De aap blijkt nog steeds in het dorp Esbeek te zitten.

Lees verder